جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ادامه بن‌بست در انتخاب منشی و نائب منشی مجلس نمایندگان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مجلس نمایندگان بار دیگر نتوانست اعضای هیأت اداری خود را تکمیل کند.

نمایند‌گان این مجلس امروز (چهارشنبه، 12سرطان) در ادامه برگزاری دومین انتخابات هیأت اداری خود، بار دیگر برای انتخاب منشی و نائب منشی به پای صندوق‌های رأی رفتند، اما هیچ یکی از نامزدان این پست‌ها نتوانستند رأی اعتماد لازم را به دست بیاورند.

حد نصاب لازم برای پیروزی در این انتخابات، با حضور 209 نماینده مجلس، 105 رأی اعتماد بود، اما سید طاها صادق و عبدالقادر قلات‌وال در پست منشی و هم‌چنین نظیفه ذکی و نعمت‌الله کریاب در پست نائب منشی نتوانستند این حد نصاب را به دست بیاورند.

Parliament

در این انتخابات، آقای صادق 76 رأی تایید، قلات‌وال 78 رأی تایید، نظیفه ذکی 68 رأی تأیید و نعمت‌الله کریاب، تنها 79 رأی تایید به دست آوردند.

این در حالی است که آرای سفید و باطال در این دور انتخابات، بار دیگر آن‌را به بن‌بست کشاند. نمایندگان برای انتخاب منشی 19 رای سفید و 36 رای باطل و برای انتخاب نائب منشی، 30 رای سفید و 32 رای باطل را استفاده کردند.

قرار است سومین انتخابات هیأت اداری مجلس نمایندگان در پست‌های منشی و نائب منشی، روز شنبه آینده(15 سرطان) برگزار شود.

نمایندگان مجلس روز گذشته توانستند امیرخان یار و احمد شاه رمضان را به عنوان معاونان اول و دوم ریاست مجلس انتخاب کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان