جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

رئیس‌جمهور: جلوی توریسم صحی گرفته شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور می‌گوید نیاز است تا تمام شفاخانه‌ها و کلینیک‌های کشور با هم وصل باشند، جلوی توریسم صحی گرفته شود و اقدامات واضح در این خصوص اتخاذ گردد.

محمد اشرف غنی که امروز یک‌شنبه(9سرطان) در سمپوزیم ملی مجادله علیه سرطان سخن می‌زد، گفت: “اقدامات مشترک در خصوص مبارزه با بیماری سرطان یک نیاز اساسی است”.

Ashraf ghani 1

به گفته او، سه سال قبل ارقام بیماری سرطان مشخص نبود، اما امروز از نگاه آگاهی عامه، کارهای خوبی صورت گرفته است.

رییس‌جمهور افزود: “مبارزه با سرطان هزینه می‌خواهد، ضرورت است تا بین مراکز تشخیص و تداوی تفکیک صورت گیرد و نظر به نوع بیماری سرطان، اقدام شود. وزارت مالیه مرکز تشخیص سرطان را در بودجه امسال گنجانیده و بررسی واضحی را در زمینه تهیه ماشین‌های ایکسری و سایر ماشین‌آلات طبی روی دست گیرد”.

آقای غنی تاکید کرد، ارتباط نهادهای مبارزه با سرطان در افغانستان با شبکه های جهانی مبارزه با سرطان به ویژه بخش تشخیص این بیماری، یک نیاز اساسی است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان