جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

سلام رحیمی به عنوان نماینده خاص رئیس‌جمهور و وزیر دولت در امور صلح تعیین شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دفتر ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرده که بر اساس فرمان رییس‌جمهور غنی، سلام رحیمی به عنوان نماینده خاص رئیس‌جمهور و وزیر دولت در امور صلح تعیین شده است.

دفتر ریاست جمهوری امروز شنبه(8سرطان) در یک خبرنامه اعلام کرد که طی فرمان رییس‌جمهور غنی، سلام رحیمی به عنوان نماینده خاص رئیس‌جمهور و وزیر دولت در امور صلح گماشته شده است.

salam rahemi

در فرمان رییس‌جمهور در این مورد آمده است که “به تأسی از فقره ۱۳ ماده 64 قانون اساسی افغانستان، تعیین محترم عبدالسلام رحیمی را در بست خارج رتبه به حیث نماینده خاص رئیس‌جمهور و وزیر دولت در امور صلح، با عضویت‌شان در جلسات کابینه، شورای امنیت ملی، کمیسیون‌ها و شوراهای عالی با حفظ تمام حقوق و امتیازات قبلی‌شان، منظور می‌نمایم”.

این در حالی است که آقای رحیمی قبل از این به عنوان رییس دفتر ریاست جمهوری ایفای وظیفه می‌کرد. او در حالی به عنوان وزیر دولت در امور صلح تعیین شده که از سال‌ها به این‌سو شورای عالی صلح در راستای رایزنی‌ها و هماهنگی‌ها در این حوزه فعالیت کرده است. علاوه بر این، ریاست جمهوری شورای عالی مصالحه را نیز با حضور رهبران و شخصیت‌های سیاسی ایجاد کرده است.

قرار است هفتمین دور گفت‌وگوهای صلح قطر امروز میان نمایندگان امریکا و طالبان از سر گرفته شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان