جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ایجاد قطعه امنیتی جلوگیری از غصب زمین و اعمار ساختمان‌های غیرمعیاری در کابل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله اعلام کرده که یک قطعه نظامی 409 نفری شامل منسوبین پولیس ملی را به هدف جلوگیری از غصب زمین، استرداد زمین‌های غصب شده و جلوگیری از اعمار ساختمان‌های غیرمعیاری در شهر کابل ایجاد گردیده و سوق و اداره این قطعه نظامی نیز به عهده شهرداری کابل خواهد بود.

photo_2019-06-21_16-13-19

محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امورداخله امروز یک‌شنبه(2سرطان) حین امضای این تفاهم‌نامه در مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت گفت، در صورتی که شهرداری کابل در تطبیق اوامر و برنامه‌هایش با واکنش و مقاومت جدی زورمندان مواجه شود، فراتر از این قطعه، وزارت داخله و فرماندهی زون ۱۰۱ آسمایی از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

اندرابی با تأکید بر آن‌که جلوگیری از غصب زمین و ساخت و ساز منازل خودسر، مسوولیت قطعه مشخص و تحت رهبری شهرداری کابل است، اضافه کرد: پس از عملی‌سازی پلان تطبیقی تفاهم‌نامه وزارت امورداخله و شهرداری کابل، هیچ یک از قدمه‌های پولیس جنایی یا پولیس کشفی به خصوص پولیس حوزه‌ها، حق دخالت در قضایای جلوگیری از غصب زمین و ساخت و ساخت منازل خودسر را ندارند.

او همچنان از شهروندان کابل و آنانی که ساخت‌وساز دارند، خواست در صورت مشاهده مداخله هر فرد پولیس یا مسوولان حوزه‌ها در امور ساخت‌وساز، وزارت امورداخله را در جریان قرار دهند.

شهردار کابل نیز ایجاد قطعه نظامی تحت رهبری این اداره را در راستای تطبیق بهتر پلان‌های شهری کابل و مبارزه با خودسری‌ها و استفاده‌جویی‌ها، نیاز مبرم دانسته، تاکید می‌کند، افراد زورگو و استفاده‌جو به زورگویی و استفاده‌جویی عادت کرده و برای تطبیق پلان‌های تفاهم‌نامه، نیاز به همکاری بیشتر احساس می‌گردد تا جلو قانون‌گریز و زورگو گرفته شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان