جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ارزش قراردادهای روز اول نمایشگاه محصولات زراعتی افغانستان در هند به ۳۲ میلیون دالر رسیده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت زراعت اعلام کرده است که ارزش قراردادهای روز اول نمایشگاه محصولات زراعتی افغانستان در ممبی هند، به ۳۲ میلیون دالر رسیده است.

اکبر رستمی، سخنگوی وزارت زراعت امروز شنبه(1سرطان) گفته است، با آن‌که پیش‌بینی می‌شد تا پایان نمایشگاه دو روزه محصولات زراعتی افغانستان در ممبی، ارزش دریافت قراردادها به ۳۰ میلیون دالر برسد، اما تنها در روز نخست این نمایشگاه، تاجران افغانستان قراردادهایی به ارزش ۳۲ میلیون دالر به دست آورده‌اند.

India 1

وی افزوده است: “استقبال از نمایشگاه فوق‌العاده بود، تاجران افغانستان ۳۲ میلیون دالر قراردادهای فروش به دست آوردند، این میزان، فراتر از پیش‌بینی بود.”

به گفته سخنگوی وزارت زراعت، در روز اول بیش‌ترین فروش را هینگ و شیرین‌بویه داشته است که حدود ۲۰ میلیون دالر را به خود اختصاص داده است.

رستمی خاطرنشان کرد، تاجران هندی محصولات افغانستان را به خاطر کیفیتی که دارد، بیش‌تر می‌پسندند.

گفتنی است که با این حساب، تاجران افغانستان تا ختم این نمایشگاه، به ارزش ۵۰ میلیون دالر قرارداد دریافت خواهند کرد.

این در حالی است که نمایشگاه ممبی روز گذشته(جمعه، 31 جوزا) برای دو روز افتتاح شد، که در آن ۵۷ غرفه محصولات زراعتی افغانستان به نمایش گذاشته شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان