جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

ریاست جمهوری گزارش بستن پارلمان از سوی رییس‌جمهور را بی اساس خواند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ریاست جمهوری می‌گوید گزارش شماری رسانه‌ها مبنی بر بستن پارلمان از سوی رییس‌جمهور، بی‌اساس است.

هارون چخانسوری، سخنگوی ریاست جمهوری امروز پنج‌شنبه(30جوزا) در صفحه فیس‌بوک اش نگاشته است: “نشر خبر پژواك از قول رييس‌جمهور در رابطه به پارلمان بي‌اساس است”.

Parleman

این در حالی است شماری از خبرگزاری‌ها به نقل از منابعی در وزارت دولت در امور پارلمانی گزارش داده بودند که رییس‌جمهور یک هفته به پارلمان مهلت داده که اگر مشکل ریاست مجلس را حل نکنند، پارلمان را می‌بندند.

تنش‌ها در مجلس نمایندگان یک ماه قبل به تاریخ 29 ثور، زمانی آغاز شد که در دور دوم انتخابات هیأت اداری این مجلس، میررحمان رحمانی با کسب ۱24 رأی به حیث رییس مجلس معرفی شد که این امر با واکنش کمال ناصر اصولی، نامزد دیگر ریاست مجلس که 55 رأی به دست آورد، مواجه شد. مخالفین یک رأی آقای رحمانی را که روی آن یک نقطه وجود دارد، باطل می‌دانند، اما هواداران آقای رحمانی آن را باطل نمی‌دانند، این تنش روز گذشته درگیری فیزیکی میان نمایندگان مجلس را نیز در پی داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان