رییس‌جمهور دست‌آوردهای تیم ملی فوتسال را به مردم افغانستان تبریک گفت

توسطروایت زنده

خرداد ۳۰, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

ارگ ریاست جمهوری می‌گوید که رییس‌جمهور غنی از مسئولین، مربی و بازیکنان تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشور به خاطر دست‌آوردها و افتخارات اخیرشان  تشکر کرده است.

ashrafghani

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری امروز پنج‌شنبه(30جوزا) با نشر یک خبرنامه گفته است، غنی دست‌آوردهای فعلی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشور را به مثابه قهرمانی دانسته، گفته است: “هر نتیجه‌ای که در روز رده‌بندی کسب گردد، حکم قهرمانی خواهد داشت”.

همچنان اشرف غنی به مسئولین مربوط هدایت داده تا هیأت برجسته دولتی را برای حضور در روز نهایی مسابقات به ایران اعزام نماید. به اداره امور و ریاست عمومی تربیت بدنی نیز هدایت داده تا در خصوص استقبال باشکوه از این تیم هنگام بازگشت به کابل، ترتیبات لازم را اتخاذ نموده و جهت تقدیر، این تیم به ارگ نیز دعوت شوند.

به گفته دفتر ریاست جمهوری، قرار است امروز رییس‌جمهور با مربی و اعضا تیم ملی فوتسال کشور صحبت تلفنی داشته، ازحمات و تلاش‌های آنان قدردانی نماید.

این در حالی است که تیم ملی زیر 20 سال فوتسال افغانستان با شکست تیم ملی تایلند، توانست به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یابد.

هم‌اکنون دیدار تیم ملی افغانستان و اندونزی در مرحله نیمه نهایی فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا با نتیجه 4 بر 2 به نعف افغانستان در حال پی گیری است

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *