جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

امضای تفاهم‌نامه‌های ایجاد 53 مرکز صحی در ولایت‌های قندهار و هلمند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت صحت عامه می‌گوید که تفاهم‌نامه‌های ایجاد 23 مرکز صحی فرعی در ولایت قندهار و 30 مرکز صحی فرعی دیگر در ولایت هلمند با مؤسسات تطبیق‌کننده خدمات صحی این ولایت‌ها امضا شده است.

این وزارت امروز سه‌شنبه(28جوزا) در یک خبرنامه گفته است، این مراکز صحی حدود ۱۸۰ هزار تن را در ولایت هلمند و نزدیک به ۱۳۰ هزار تن را در ولایت قندهار تحت پوشش خدمات صحی اساسی قرار خواهد داد که شامل خدمات صحت کودک و مادر به شمول مراقبت‌های قبل و بعد از ولادت و خدمات ولادی، خدمات واکسیناسیون، تداوی بیماری‌های ساری و غیرساری معمول، ارایه آموزش‌های بهداشتی و بلند بردن سطح آگاهی عامه به خاطر پیش‌گیری از بیماری‌ها، خدمات ابتدایی تغذیه عمومی و تداوی توبرکلوز می‌شود.

photo_2019-06-18_17-09-15

به گفته وزارت صحت عامه، علاوه بر ایجاد این مراکز صحی، فراهم‌سازی تجهیزات طبی، استخدام، آموزش و ارتقای ظرفیت کارمندان حرفه‌ای این مراکز نیز شامل این خدمات می‌باشد، که در مجموع بیش از 3.9 ملیون دالر هزینه آن است.

وزیر صحت عامه حین امضای این سندها گفته است: “گردش ویروس پولیو در ولایت‌های قندهار و هلمند هنوز وجود دارد و ما مصمم استیم که با ایجاد این مراکز، خدمات واکسیناسیون را افزایش و ویروس پولیو را در این ولایت‌ها توقف دهیم”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان