پایان رقابت‌های بین‌المللی تکواندوی هند با کسب دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی توسط افغانستان

توسطروایت زنده

خرداد ۲۷, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

فدراسیون ملی تکواندوی افغانستان می‌گوید که دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی G1 تکواندوی هندوستان، با قهرمانی تیم افغانستان در بخش بزرگ‌سالان و نائب قهرمانی در بخش نوجوانان به پایان رسیده است.

فدراسیون ملی تکواندو امروز دوشنبه(27جوزا) با نشر یک خبرنامه گفته است، در این رقابت‌ها افغانستان در بخش بزرگ‌سالان با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز، مجموعا با ۹ مدال توانست قهرمان شود.

در این مسابقات احمد بخشی در وزن ۶۳ کیلوگرام، حسین لطفی در وزن ۶۸ کیلوگرام، رامش حسینی در وزن ۸۰ کیلوگرام و مصطفی قرلق در وزن مثبت ۸۷ کیلوگرام چهار مدال طلایی کشور را به دست آورده‌اند. همچنان حکمت‌الله زین در وزن ۶۳ کیلوگرام، احمدسیر خالقی در وزن ۷۴ کیلوگرام و نثار احمد عبدالرحیمزی در وزن ۸۰ کیلوگرام سه مدال نقره کشور را کسب کردند و در نهایت محمد اشرف شکران در وزن ۸۷ کیلوگرام و عبدالستار شاهی در وزن مثبت ۸۷ کیلوگرام، دو مدال برونز را به نفع افغانستان کسب کردند.

photo_2019-06-17_15-55-57

از سوی دیگر، بر اساس این خبرنامه، نوجوانان ملی‌پوش کشور موفق شدند با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز، مقام نائب قهرمانی مسابقات تکنواندوی G1 هند را کسب کنند.

در این رقابت‌ها مرتضی صالح در وزن 59 کیلوگرام با شش پیروزی، شهرام خاکسار در وزن منفی 68 کیلوگرام با 5 پیروزی، راشد سروری در وزن منفی 30 کیلوگرام با 5 پیروزی و فرزاد منصوری با شش پیروزی، توانستند مدال طلا این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

بر اساس خبرنامه فدراسیون ملی تکواندو، افغانستان در بخش بانوان نیز توانسته صاحب دو مدال برنز شود.

این رقابت‌ها از 11 الی 16 ماه جون با حضور حدود 2500 ورزشکار به میزبانی شهر حیدرآباد هند برگذار شده بود که افغانستان در بخش بزرگ‌سالان قهرمان شد و در بخش نوجوانان مقام دوم را از آن خود کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *