رشاد دلاور خان؛ از عنوان مرد آهنین افغانستان تا حضور در سینمای هندوستان

توسطفروزان نظری

خرداد ۲۱, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۸, ۱۴۰۲ , ,

رشاد دلاور خان مرد آهنین افغانستان هنرپیشه که جدیدا وارد بالییود شده، به تازگی در هندوستان از شهرت ویژه ای برخوردار شده است.

دلاور خان بنابر مشکلات اخیرا از افغانستان به هندوستان مهاجرت کرده  است. او با توجه به قامت بزرگش پیشنهاد ورود به سیمنای بالیوود را یافته و برای اولین بار در سال 2016 وارد سینمای هند شده است.

مرد آهنین افغانستان

رشاد دلاور خان در سال 1991 در شهر کابل به دنیا آمده است. مکتب ابتدایی را در مکتب احمد شاه مسعود و لیسه را در لیسه عالی انصاری خوانده و تحصیلات نیمه عالی خود را در بخش تجارت به پایان رسانیده است.

آقای دلاور خان در یک خانواده شش نفری زندگی می‌کند و مدت پنج سال است که در هند زندگی می‌نماید.

دنیای ورزش

آقای دلاور خان بیش از 9 سال است که در رشته های بوکس، کیک بوکس، کاراته و وزنه برداری تمرین می‌کند. در مسابقه مردهای آهنین که از طریق یکی از رسانه ها برگزار شده بود از طرف این برنامه لقب مرد آهنین را بدست آورد و پس از آن، به مرد آهنین افغانستان مشهور شد.

Rashid delawar 4

بعد از آن دلاورخان در مسابقه‌ی وزنه برداری در تیم ملی اشتراک کرد و قهرمان سنگین وزن شهر کابل شد. او در سال 2016 در شهر دهلی جدید در هند، در مسابقه وزنه برداری به نام افغانستان شرکت کرد و مدال طلا گرفت.

آقای دلاور خان در مصاحبه ای به خبرنامه گفت که: “با ورود به سینمای هند هرگز از ورزش دور نمی‌شوم و قرار است به زودی نمایش وزنه برداری برگزار کنم و در مسابقات دیگری هم نیز اشتراک کنم.”

فعالیت های هنری

مرد آهنین افغانستان در هند زمانی پیشنهاد بازی در سینمای بالیوود را گرفت که بسیاری ها از هیکل بزرگ او متحیر می شدند. دلاور خان برای اولین بار در سال 2016 در فیلم “عشق جنون” بازی کرد و وارد سینمای هند شد. پس از پخش اولین فلم او، پیشنهادات بعدی بازی در نقش های دیگر نیز را دریافت نمود.

فلم دوم‌اش به نام سالینت بنگلاو “Silent banglow” می‌باشد که او در این فیلم نقش منفی دارد و همچنان کارگردان اکشن فیلم نیز بوده است.

آقای دلاور خان علاقه زیادی به سلمان خان دارد و قرار است به زودی با سلمان خان نیز در یک فلم سینمایی همبازی شود.

آقای دلاور خان در فیلم دیگری که به تازگی فلمبرداری‌ آن تمام شده با ارجون کپور و پرنیتی چوپرا همبازی بوده است.

برعلاوه بازی در فلم و سریال های هندی، آقای دلاور خان در بسیاری از اعلانات نیز ظاهر شده است.

دلاور خان در مورد مردم هندوستان به خبرنامه گفت: “مردم هندوستان بسیار مردم هنر دوست هستند و هر جایی که می‌روم مردم بسیار برایم احترام قایل می‌شوند و همراهم عکس می‌گیرند و در بسیاری از برنامه ها من را به عنوان مهمان سلیبریتی دعوت می‎‌کنند.”

مرد آهنین افغانستان در هند زمانی پیشنهاد بازی در سینمای بالیوود را گرفت که بسیاری ها از هیکل بزرگ او متحیر می شدند
مرد آهنین افغانستان در هند زمانی پیشنهاد بازی در سینمای بالیوود را گرفت که بسیاری ها از هیکل بزرگ او متحیر می شدند

آقای دلاور خان افزود” به سینمای افغانستان هم علاقه زیادی دارم و اگر برای من پیشنهاد شود که در یکی از فلم های افغانی بازی کنم حتمن قبول می‌کنم و همچنان تصمیم دارم یک فلم در مورد افغانستان بسازم که در این فلم هنرپیشه های افغانی بازی کنند و به دبله هندی در سینما های هند به نشر برسد”

 دلاور خان اکنون در هندوستان از شهرت زیادی برخوردار است.

به چالش کشاندن جان سینا

آقای دلاور خان علاقه زیادی به کشتی کج نیز دارد و آرزو داشت روزی جان سینا ره در رینگ کشتی کج شکست دهد.

آقای دلاور خان از طریق رسانه های داخلی و خارجی John Felix Anthony Cena مشهور به جان سینا را به مبارزه دعوت کرده اما حمایت کننده‌ای پیدا نتوانسته تا در مسابقات کشتی کج حاضر شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *