جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دادستانی ‌کل بار دیگر از جنرال احمدزی خواست اسناد ادعایش را ارائه کند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

دادستانی کل اعلام کرده است که جنرال حبیب‌الله احمدزی باید در کم‌ترین زمان ممکن اسناد دست‌داشته در مورد ادعای فساد اخلاقی در ارگ ریاست جمهوری‌ را به هیأت تحقیق ارائه کند.

habib

دادستانی کل امروز دوشنبه (13جوزا) با نشر یک خبرنامه گفته است که موضوع ادعای جنرال حبیب‌الله احمدزی، مشاور پیشین امنیت خاص رییس جمهور با رسانه ها تحت کار و بررسی این اداره قرار دارد.

در خبرنامه دادستانی‌ کل آمده است که هیئتی را برای بررسی این قضیه تعیین کرده و چند روز قبل این هیئت به منظور تکمیل تحقیقات در یک نامۀ رسمی از آقای احمدزی خواسته بود تا نهم جوزا، اسناد و شواهد دست داشته‌اش را به هیئت تحقیق ارایه کند، اما وی تاکنون کدام اسناد، شواهد و مدارکی را به هیئت تحقیق ارایه نکرده است.

دادستانی‌کل یک بار دیگر از او خواسته است که تمامی اسناد، شواهد و مدارک اش را در کم‌ترین زمان ممکن در حضور رسانه ها و وکیل مدافع اش در دسترس هیئت   تحقیق قرار دهد.

این در حالی است آقای احمدزی چندی قبل در صحبت با رسانه ها، حلقات در ارگ ریاست جمهوری را متهم به ترویج فساد اخلاقی کرده بود.

همچنان عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت نیز خواهان بررسی این موضوع از سوی دادستانی در حضور رسانه ها و جامعه مدنی شده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان