افغانستان و پاکستان روی تماس دوامدار برای بهبود روابط دوجانبه توافق کردند

توسطروایت زنده

خرداد ۹, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

شورای امنیت ملی افغانستان می‌گوید که حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور در دیدار با رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان، روی تماس دوامدار برای بهبود روابط دوجانبه توافق نموده و نیز بر اهمیت ادامه گفتگو برای بحث روی موضوعات مرتبط با امنیت منطقه‌ای تاکید کرده‌اند.

afg_pak_NSA

دفتر شورای امنیت ملی امروز پنج‌شنبه(9 جوزا) با نشر یک خبرنامه گفته است، مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور افغانستان و قمر جاوید باجوه، رییس ستاد مشترک پاکستان روی روند صلح و مصالحه در افغانستان، مبارزه با تروریزم، اتصال منطقه‌ای و بهبود تجارت دوجانبه گفتگو کرده‌اند.

در این خبرنامه آمده است که هر دو جانب روی تماس دوامدار برای بهبود روابط دوجانبه توافق نموده و بر اهمیت ادامه گفتگو برای بحث روی موضوعات مرتبط با امنیت منطقه‌تی تاکید کرده‌اند.

همچنان شورای امنیت ملی افزوده است که دو طرف توافق نمودند که باید یک رویکرد همه‌جانبه را در راستای توسعه منطقه‌ای، اتصال اقتصادی منطقه و ثبات در آسیای جنوبی و آسیای میانه اتخاذ نمایند.

این در حالی است که حمدالله محب، مشاور امنیت ملی رییس‌جمهور افغانستان، در رأس یک هیأت عالی‌رتبه به شمول سرپرست وزارت داخله، روز دوشنبه گذشته به اسلام‌آباد سفر نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *