شورای ولایتی میدان وردک: 9 سرباز پولیس در حمله طالبان بر یک پاسگاه در میدان شهر کشته شدند

توسطروایت زنده

خرداد ۸, ۱۳۹۸ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

گزارش‌های محلی از ولایت میدان وردک حاکی از آن است که در یک حمله شب گذشته(سه‌شنبه، 7 جوزا) طالبان بر یک پاسگاه امنیتی در مرکز این ولایتی، 9 سرباز پولیس کشته و 2 سرباز دیگر اسیر شده و مفقود می‌باشند.

photo_2019-05-29_17-33-06

حسین‌علی بلیغ، عضو شورای ولایتی میدان وردک در این مورد به رسانه‌ها گفته که این حمله و درگیری حالی ساعت 11 شب بر یک پاسگاه امنیتی در نزدیکی مکتب سلمان فارسی در مربوطات مرکز ولایت میدان وردک شروع شد و تا ساعت 5 صبح امروز ادامه داشت.

به گفته وی، “در این پاسگاه امنیتی ۱۱ نفر پولیس بودند که ۹ تن‌شان  از قوم هزاره بوده که در درگیری‌های شب گذشته کشته شدند و ۲ نفر دیگر از قوم پشتون بوده که فعلا مفقود می‌باشند”.

این در حالی است که مردم محل به این باور اند که گروه طالبان با همکاری دو سرباز پولیس مفقود شده، پاسگاه را سقوط داده و همکاران خود را کشته‌اند.

اما محب‌الله شریف‌زی، سخنگوی والی میدان وردک، ضمن تأیید در گیری میان نیروهای امنیتی و گروه طالبان در شاهراه نمبر ۲، خبر کشته شدن نیروهای امنیتی را رد می‌کند.

به گفته وی، طی این درگیری ۶ تن از گروه طالبان کشته و ۸ تن دیگر زخمی شده‌اند. هم‌چنین ۳ تن از نیروهای پولیس زخمی شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *