جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

داوودزی: اقدامات لازم براى پي‌گيرى قطع‌نامه لويه جرگه مشورتى صلح صورت گرفته است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس دبیرخانه شورای عالی صلح افغانستان می‌گوید، اقدامات لازم براى پي‌گيرى قطع‌نامه لويه جرگه مشورتى صلح صورت گرفته است.

hpc

عمر داوودزی که امروز چهارشنبه(8 جوزا) در دیدار با پيري مايدون، سفير اتحاديه اروپا در افغانستان صحبت می‌کرد، ضمن ارائه اطلاعات در رابطه به برنامه‌هاى آينده شورای عالی صلح و چگونگى پي‌گيرى قطع‌نامه لويه جرگه مشورتى صلح، گفته که تلاش دارند تا تمام اقدامات و برنامه‌هاى صلح را منسجم نمايند.

داوودزی در مورد نقش کشورهای مختلف برای کمک به روند صلح افغانستان خاطرنشان کرده که اتحاديه اروپا و آلمان آماده همكارى بيشتر در روند صلح افغانستان اند و هند نیز در قسمت ايجاد اجماع و هماهنگى منطقه‌اى، موضع قابل ستايش دارد.

در این دیدار، سفیر اتحادیه اروپا نیز ضمن استقبال از برنامه‌هاى آينده شوراى عالى صلح، گفته است که این اتحادیه از صلح بین‌الافغانی حمايت می‌کند.

در این دیدار دو طرف در مورد نشست مسکو نیز گفت‌وگو کرده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان