جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت داخله: پاکسازی ولایت کنر از وجود داعش در دستور کار قرار دارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت امور داخله می‌گوید که هسته گروه داعش در افغانستان از بین برده شده و تنها شمار اندکی از این گروه در ولایت کنر حضور دارد.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت امور داخله، امروز پنج‌شنبه (۲ جوزا) در یک نشست خبری گفت که گروه داعش در میدان‌های جنگ در ولایت‌های فاریاب، جوزجان و ننگرهار شکست خورده و شمار اندکی از جنگ‌جویان مربوط به شاخه‌ی خراسان گروه داعش در ولایت کنر حضور دارد.

Untitled

رحیمی افزود در 20 روز گذشته در نتیجه 190 عملیات مشترک و خاص نیروهای امنیتی 816 نفر بشمول 24 تن از سران شورشیان کشته، 318 تن زخمی و 160 تن دیگر بازداشت شده اند.

سخنگوی وزارت داخله اضافه کرد که در بخش جرایم جنایی در 20 روز گذشته در سراسر افغانستان 534 واقعه جنایی تو سط پولیس کشف شده و 690 تن در اتباط به این بازداشت گرده است. او گفته که تنها در کابل به تعداد 248 تن مظنونین بازداشت شده و از این مجموع 18 تن شان مجرمین سازمان یافته بودند.

آقای رحیمی تاکید کرده که در 20 روز گذشته در بخش مبارزه با مواد مخدر نیز 287 عملیات انجام شده که در نتیجه 323 تن از قاچاقبران مواد مخدر بازداشت گردیده و 54 لابراتوار و دو ذخیره گا مواد مخدر در ولایت فراه نیز منهدم شده است.

وزارت داخله در حالی از کاهش داعش در افغانستان سخن می گوید که این هفته، رییس سازمان استخباراتی روسیه از حضور 5 هزار جنگجوی این گروه در ولایت های شمالی افغانستان خبر داده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان