جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

یوناما از آسیب پذیری غیرنظامیان افغان در جریان ماه رمضان ابراز نگرانی کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

هیئت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) نگرانی شدید خویش را در مورد پیامدهای ناشی از خشونت های روزافزون بر غیرنظامیان در کشور و در جریان ماه مبارک رمضان ابراز نموده است.

یوناما امروز دوشنبه (23ثور) در اعلامیه ای گفته است که “طالبان را برای دست داشتن این گروه در حوادث اخیر، مانند حمله ۸ می در برابر سازمان غیردولتی کاونترپارت در کابل، که در آن افراد ملکی عمداً هدف قرار گرفتند، محکوم می کند. در این رویداد شش غیرنظامی به قتل رسیدند و ۲۸ تن دیگر زخمی شدند.”

UNAMA

تدامیچی یاماموتو نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان می گوید “قطعا، هیچ توجیهی برای راه اندازی حملات عمدی و بدون تفکیک در برابر افراد ملکی وجود ندارد.”

یاماموتو در ادامه افزوده است که قربانیان اصلی حمله بر سازمان غیردولتی کونتر انترنشل افغان ها بودند و این بیانگر یک عمل پیشبینی شده و خشونت بار در برابر یک موسسه توسعه ای که در آن افراد ملکی برای بهبود زندگی افغان ها تلاش می کردند، بود.

یوناما تاکید کرده است که ادعاها در مورد تلفات افراد ملکی ناشی ازعملیات هوایی توسط نیروهای بین المللی در ولایات فراه و نیمروز را بررسی می کند که بر مبنای گزارش ها کارخانه های تولید مواد مخدر در این عملیات آماج قرار گرفتند.

هیئت نمایندگی ملل متحد از طرف های درگیر نیز خواسته است که جنگ را در جریان ماه رمضان متوقف و مسولیت خویش را در راستای حفاظت از افراد ملکی ادا سازند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان