جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

خلیلزاد: به پیشرفت های‌ در زمینه‌ی تعیین یک چارچوب برای پایان جنگ در افغانستان دست یافته‌ایم

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

زلمی خلیلزاد نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان می گوید که به پیشرفت‌های دوامدار و آهسته‌ای در زمینه‌ی تعیین یک چارچوب برای پایان جنگ در افغانستان دست یافته‌اند.

اقای خلیزاد در صفحه توییترش نگاشته که ششمین دور گفت‌وگوها میان امریکا و طالبان در دوحه، پایتخت قطر پس از نُه روز، روز پنج‌شنبه (۱۹ ثور) به پایان رسیده است.

او افزوده است که با توجه به تشدید جنگ، پیشرفت روند کنونی مذاکرات کافی نیست و پس از این دو طرف روی جزئیات طرح عملی چارچوب پایان جنگ کار می‌کنند.

Zalmay Khalilzad will join the State Department as an adviser on Afghanistan

خلیلزاد با بیان اینکه در حال حاضر بحث روی جزئیات پیچیده و مشکل است تاکید کرده که تشدید جنگ میان دو طرف درگیر، از مردم بی‌گناه قربانی می‌گیرد و نیاز است که روند فعلی مذاکرات ادامه یابد و نیز به پیشرفت‌های سریع و بیشتر در این زمینه دست یافت.

طالبان نیز با نشر اعلامیه‌ای، ششمین دور مذاکرات دوحه را مثبت خوانده اضافه کرده که در این دور مذاکرات در بعضی موارد پیشرفت های صورت گرفته و بخش‌های دیگر هنوز باقی مانده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان