جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اتمر جرگه مشورتی صلح را نفاق انگیز خواند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

محمدحنیف اتمر رییس تیم انتخاباتی صلح و اعتدال در واکنش به لویه جرگه مشورتی صلح آن را جرگه سفارشی خوانده و گفته که این جرگه باعث ایجاد دودستگی و نفاق میان مردم و جریانات مطرح سیاسی کشور گردیده است.

atmar

تیم انتخاباتی صلح و اعتدال به ریاست حنیف اتمر امروز شنبه (14ثور) در یک بیانیه گفته جرگه مشورتی صلح با هزینه مالی گزاف برگزار شده و فاقد مشخصات لویه جرگه عنعنه ای و معیارهای لویه جرگه قانون اساسی بوده است. او گفته که این جرگه برای شهروندان کابلی مشکلات زیادی خلق کرده بود.

در این اعلامیه افزوده شده که مردم افغانستان با اشتراک در این جرگه دسایس علیه روند صلح و قانون اساسی را خنثی ساختند. با این حال آقای اتمر از این دسیاس چیزی بیشتر نگفته است.

تیم انتخاباتی صلح واعتدال تاکید کرده است “که حکومت تلاش داشت تا از طریق تشکیل این جرگه سفارشی به ادامه کار خود پس از اول جوزا، مشروعیت ببخشد و پروسه صلح را در انحصار خود درآورده به تخریب روند صلح و حذف جریانات سیاسی کشور ادامه دهد”.

در این اعلامیه ضمن حمایت از گفتگوهای صلح بین الافغانی و تلاش های صلح ایالات متحده آمریکا، آمده که از روند صلح و ادامه گفتگوهای بین الافغانی به جدیت حمایت می‌نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان