جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

رییس جمهور غنی خواهان پایان فرهنگ استخدام های پنهانی شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

محمداشرف غنی رئیس‌جمهور می گوید به فرهنگ استخدام‌های پنهانی باید خاتمه داده شود و تمام تبدلی‌ها و استخدام‌ها براساس اصول و قواعد انجام گیرد.

ghani

آقای غنی که امروز پنجشنبه (12ثور) در نشست والیان با وزرای سکتور انکشافی و زیربنایی صحبت می کرد گفت که نوع ارتباط وزارت‌ها و ادارات مرکزی با ولایات مشکل اساسی است که این امر باعث گردیده تا ادارات مرکز و محلی در خلاء معلوماتی قرار داشته باشند.

او با تاکید بر افزایش نقش و صلاحیت‌های ادارات محلی افزود مشکلات در تشکیلات اداری مرکز و ولایات وجود دارد و نقش نظارتی و صلاحیت‌های بودجوی ادارات محلی باید روشن گردیده، و تشکیلات ولایتی به یک غور مجدد و تغییرات اساسی نیاز دارد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد که استخدام‌های پنهانی در تمام وزارت‌خانه‌ها و ولایات وجود دارد که باعث تورم تشکیلات و پائین‌آوردن کیفیت در ارائه خدمات گردیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان