جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

پایان اعتراضات در بغلان؛ تفاهم هیئت اعزامی حکومت مرکزی با معترضان در پلخمری

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی اعلان کرده اند که اعتراضات در ولایت بغلان پان یافته و شاهراه کابل- شمال نیز به روی ترافیک گشایش یافته است.

محمود حقمل سخنگوی والی بغلان امروز پنجشنبه (12ثور)در صحبت به خبرنامه گفت که در نتیجه گفتگو میان معترضین و هیئتی اعزامی حکومت مرکزی شب گذشته اعتراضات در این ولایت پایان یافته و شاهراه به روی ترافیک گشایش یافته است.

photo_2019-04-30_16-10-34

آقای حمل در ادامه افزود که خواسته های معترضین از صلاحیت حکومت محلی خارج بوده و اعتراضات آنان بیشتر در سطح ملی ارتباط داشت. او گفت که به خواسته های آنان از طریق مجاری قانونی توسط حکومت مرکزی رسیدگی صورت می گیرد.

اعتراضات در بغلان و بستن شاهراه کابل ـ شمال  از ۶ثور بدیسو در شهر پلخمری ولایت بغلان جریان داشت. معترضان خواهان رهایی محبوب الله غفاری و رسیدگی به آرای انتخاباتی او شده بودند. در همین حال، در جریان این تظاهرات، دست کم یک تن کشته و شش تن دیگر نیز زخمی شده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان