جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تفاهمنامه ایجاد مسیرهای جدید عبوری میان افغانستان و تاجکستان امضا شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

اداره مستقل هوانوردی ملکی اعلان کرده است که تفاهمنامه همکاری میان افغانستان و تاجکستان در راستای ایجاد مسیرهای جدید عبوری امضا شده است.

afg taj

این اداره امروز چهارشنبه (11ثور) با نشر خبرنامه گفته است که محمد قاسم وفایی زاده رییس عمومی این اداره در سفری به شهر دوشنبه تاجیکستان ضمن اشتراک در نشست بین المللی اورآسیا، در دیدار با مسولین هوانوردی تاجکستان روی ایجاد مسیرهای جدید برای پرواز های عبوری از جمله افغانستان- چین – هند از طریق تاجیکستان توافق نموده اند.

در خبرنامه اداره هوانوردی ملکی آمده است که در این دیدار تاکید صورت گرفته که ایجاد مسیرهای پرواز عبوری غرب – شرق منتهی به تاجیکستان برای جلب پرواز های عبوری بیشتر، نقش موثر دارد، و نیز به منظور عملی شدن توافقات و تسریع روند همکاری در این زمینه، تفاهنامه همکاری میان دو کشور به امضا رسید.

این در حالیست که در دو ماه اخیر، با مسدود شدن فضای پاکستان به روی پروازهای عبوری کشورهای منطقه، ترافیک هوایی بیشتر کشورها از جمله افغانستان متاثر شده و مسافرین افغان عازم هند را با مشکلاتی مواجه کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان