جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

واکنش 12 کاندایدای ریاست جمهوری/ جرگه مشورتی صلح بی موقع و در تناقض با تلاش های صلح جویانه است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دوازده تن از کاندیداهای ریاست جمهوری و شماری از رهبران احزاب سیاسی با نشر یک اعلامیه مشترک برگزاری جرگه مشورتی صلح را مخالف تلاش های صلح خوانده اند.

photo_2019-04-28_14-13-01

در اعلامیه مشترک نامزدان انتخاباتی که امروز یک‌شنبه (8ثور) منتشر شده آمده است که “از نظر ما این جرگه بی موقع و در تناقض با تلاش های صلح جویانه می باشد.”

این کاندیداها ابهام در آجندا و عدم همه شمولیت اعضای این جرگه را سوال بر انگیز خوانده و تاکید کرده اند که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هر نوع اقدام در سطح‌ ملی سوءاستفاده از منابع دولتی به‌منظور کمپاین انتخاباتی به نفع شخص خاص می‌باشد.

آنها تصریح کرده اند که دادگاه عالی بر خلاف صلاحیت‌های وظیفه ای خود و تحت نفوذ حکومت دوره کار رئیس جمهور را الی دایر شدن انتخابات تمدید نموده است. آن ها این مصوبه دادگاه عالی را مخالف قانون اساسی و اجماع سیاسی خوانده و گفته که که برای تامین صلح و تدویر انتخابات شفاف نیز مانع جدی می‌باشد.

این نامزدان انتخابات ریاست جمهوری گفته اند که به جای مصرف منابع مالی دولتی برای جرگه، حکومت باید آن را برای رسیدگی به قربانیان حوادث طبیعی و جنگ ها و بهبود زندگی مردم مصرف می نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان