جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

بانک مرکزی افغانستان جواز فعالیت حبیب بانک پاکستان را لغو کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

بانک مرکزی می گوید که جواز فعالیت شاخه حبیب بانک پاکستان را در افغانستان لغو کرده است.

ایمل هاشور سخنگوی بانک مرکزی امروز دوشنبه (12حمل) به خبرنامه گفت که در آخرین جلسه شورای عالی ده افغانستان بانک به دلایل عدم رعایت قوانین مقررات و دساتیر بانک مرکزی و نقش ضعیف شاخه حبیب بانک در رشد و سرمایه گزاری از طریق پول های مردم، این تصمیم اتخاذ شده است.

ایمل هاشور افزود “در گذشته برای این بانک به طور متواتر توصیه اخطاریه و حتی جریمه از سوی بانک مرکزی وضع کرده و توجه شاخه حبیب بانک راجع به قوانین تقاضا کرده بودیم”

habib bank

او تصریح کرد از این شاخه حبیب بانک به صورت متواتر خواسته شده بود که سرمایه مقرراتی خودرا به پول افغانی تبدیل کند که تا اخرین روز که تصمیم گیری در مورد فسخ جوازفعالیت اش گرفته میشد سرمایه این بانک افغانی نبود.

به گفته سخنگوی بانک مرکزی حبیب بانک در سال 2017 و 2018 هیج نوع کمک برای سرمایه گزاری در افغانستان از طریق اعطای قرضه به تاجران نکرده است.

او در پاسخ به اینکه بعد از لغو جواز این بانک سرنوشت مشتریانش چه می شود گفت که این بانک مشتری های زیادی ندارد اما بانک مرکزی برای حبیب بانک 3 ماه فرصت داده است که پلان تصفیه حساب مشتریان خود را تطبیق کند.

شاخه حبیب بانک پاکستان در سال ۱۳۸۳ در افغانستان به فعالیت آغاز کرده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان