عبدالله: برای پاسداری از منافع ملی و تأمین صلح باید دست به دست هم بدهیم

توسطروایت زنده

اسفند ۱۸, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۱۳, ۱۴۰۲

رییس اجرایی حکومت افغانستان می‌گوید: برای پاسداری از منافع ملی و تأمین صلح سراسری و عادلانه باید دست به دست هم بدهیم.

عبدالله عبدالله که امروز شنبه(18 حوت) در مراسم یادبود درگذشت مارشال فهیم در کابل صحبت می‌کرد، حمله به مراسم سالروز شهادت عبدالعلی مزاری را محکوم کرد و گفت، تروریستان جنایت‌کار با انجام این حمله به لیست جنایت‌ها و اعمال وحشیانه‌شان افزودند.

وی ابراز داشت که یکی از گروه‌های تروریستی، زمینه را برای فعالیت و اعمال دهشت‌افگنانه همه گروه‌های تروریستی در کشور فراهم ساخته و مسوولیت تمام اعمال جنگ‌افروزانه، به این گروه برمی‌گردد.

رئیس اجرایی حکومت با بیان این‌که درد و رنج مردم را درک می‌کند، تأکید کرد: صلح اولویت ماست و از تمام کوشش‌های خیراندیشانه در راستای تأمین صلح استقبال می‌کنیم.

abdullah CEO

وی در ادامه تصریح کرد: افغانستان روزی آزاد خواهد شد که گروه‌های تروریستی دیگر زمینه فعالیت در کشور را نداشته باشند؛ در آن صورت دیگر ضرورت به حضور نیروهای خارجی در افغانستان نخواهد بود.

عبدالله عبدالله به وحدت میان سیاسیون در زمینه صلح تأکید ورزید و گفت که برای پاسداری از منافع ملی و تأمین صلح سراسری و عادلانه، باید دست به دست هم بدهیم.

وی تاکید کرد: نباید منافع کلان مملکت و ارزش‌های بزرگ را بر منافع زودگذر سیاسی ترجیح دهیم؛ برخوردهای احساساتی، حسد و خورده‌گیری، سبب می‌شود که راه منافع بزرگ ملت را گم نماییم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *