جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

افزایش قیمت تکت یک طرفه کابل ـ دهلی از 120 به 300 دالر

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به دنبال مسدود شدن مسیر هوایی کابل به هندوستان از حریم هوایی پاکستان، قیمت تکت یک طرف پروازهای کابل – دهلی از 120 دالر به ۳۰۰ دالر افزایش یافته است.

برخی مسافرینی که از کابل عازم دهلی نو استند، می‌گویند که قیمت تکت یک طرفهٔ افغانستان – هند ۱۲۰ دالر امریکایی بود؛ اما اکنون به ۳۰۰ دالر رسیده است.

به گزارش صدای امریکا، کبیر عرفان، یکی از مسافران که اکنون در هند است، می‌گوید: ” تکت ۳۰۰ دالر پیدا کردم و گرفتم، پدرم بیمار است، برای تداوی آورده‌‌ام، اکنون مجبور شدم که دو تکت را ۶۰۰ دالر بگیرم”.

airplane

او گفت که در حال حاضر افغانان مسافر در هند توان پرداخت قیمت تکت را ندارند.

با این حال، فرید پیکار، یکی از مسوولان شرکت هوایی کام‌ایر به صدای امریکا گفت که بلندرفتن قیمت تکت موقتی است و با بازشدن فضای هوایی پاکستان، نرخ تکت‌ها نیز به حالت عادی برخواهد گشت.

او افزود: “حریم فضایی پاکستان بسته است؛ به همین خاطر نرخ تکت به ۳۰۰ دالر افزایش یافته است، قبلا از طریق فضای پاکستان سفر به هند حدود دو ساعت را در بر می‌گرفت، ولی اکنون سفر از کابل به هند از طریق فضای ایران ۵ ساعت و از هند به کابل ۶ ساعت وقت می‌گیرد”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان