جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

مقام‌های هند: در حمله‌ی امروز بر خط مرزی پاکستان اردوگاه تروریستان را منهدم کردیم

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هند صبح امروز سه شنبه یک حمله صبحگاهی را در اردوگاه تروریستی “جیش محمد” که در منطقه خط مرزی هند و پاکستان است، انجام داد.

این حمله ساعت 3:30 صبح امروز توسط 12 جیت جنگنده «Mirage 2000» نیروی هوایی هند انجام شد.

photo_2019-02-26_11-11-55

خبرگزاری ANI  هند گزارش داده است که این هواپیما، بمب 1هزار کیلوگرامی را که توسط لیزر هدایت می‌شد را در یک اردوگاه مهم تروریستی در خط مرزی پرتاب کرده که در نتیجه‌ی آن این اردوگاه کاملا منهدم شده است.

منابع به NDTV نییز تاکید کرده اند که این حمله «صد در صد» موفق‌آمیز بوده و دقیقا همانطور که برنامه‌ریزی شده بود انجام شده است.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که یک وسیله نقلیه انفجاری، IED به یک کاروان سربازان CRPF در ناحیه پلوامای هند حمله کرده و بیش از 40 سرباز را کشته است. مسوولیت این حمله را گروه “جیش محمد” به دوش گرفت. هند بارها تلاش کرده که این گروه را در لیست سیاه شورای امنیت ملل متحد قرار دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان