جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اشرف غنی: صادرات افغانستان تا سال ۲۰۲۴ به ۸ میلیارد دالر افزایش می‌یابد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان در مراسم معرفی اجمل احمدی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و احمد ذکی سرفراز، شهردار کابل، گفته است که در نتیجه همکاری خوب و کار نزدیک با سکتور خصوصی، صادرات افغانستان تا سال ۲۰۲۴ به ۸ میلیارد دالر افزایش می‌یابد.
وی در این مراسم که امروز شنبه(20 دلو) در کابل برگزار شد، گفته است که از ظرفیت دانشگاهای افغانستان تا هنوز استفاده صورت نگرفته و دانشگاه‌ها باید در طرح‌های دولت، نقش مشوره‌دهی و اجرایی داشته باشد، تا تغییرات اساسی به میان آید.
اشرف غنی تأکید کرد که شهرداری‌ها باید به نهادهای پاسخگو مبدل شوند، تا شهروندان در کوتاه‌مدت، تغییرات اساسی را شاهد باشند.
وی تاکید کرد: معماری ما باید فرهنگ اسلامی و ملی را منعکس نموده و شهرها نمایندگی از فرهنگ ما نمایند.

ashrafghani
رییس‌جمهور اضافه کرد که ارزش‌های اسلامی و ملی، تهداب‌های تداوم ما بوده و توجهی که در چهار سال گذشته در اعمار و بازسازی مساجد صورت گرفته، در تاریخ افغانستان بی‌مانند می‌باشد.
اجمل احمدی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت نیز در مراسم معرفی‌اش گفت، همکاری با سکتور خصوصی، تغییر افغانستان به کشور صادراتی و حمایت از رشد صنعت، سه اصلی اند که این وزارت به آن توجه اساسی خواهد کرد.
احمدی افزود که بلند بردن صادرات کشور به یک میلیارد دالر در سال ۲۰۱۹، توجه به رشد تجارت، فراهم نمودن زمینه‌ها در بخش‌های جدید و همکاری با سکتور صنعت و اصلاحات آن، از اولویت‌های ما می‌باشد.
وی تصریح کرد که اندازه صادرات باید هفت برابر افزایش یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان