جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رؤسای جمهور افغانستان و گرجستان در کابل؛ تأکید بر توسعه مناسبات اقتصادی دو کشور

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

خانم سالومه زورابیشویلی، رئیس‌جمهور گرجستان که در رأس یک هیات عالی‌رتبه به کابل سفر کرده، عصر روز گذشته با محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان دیدار و گفتگو کرده است.
ارگ ریاست جمهوی گفته است که در این دیدار رؤسای جمهور افغانستان و گرجستان در مورد گسترش روابط دوجانبه، پروسه صلح، انتخابات، مبارزه مشترک با تروریزم، اتصال منطقه‌ای و نقش نیروهای گرجستان در چوکات مأموریت حمایت قاطع در افغانستان، گفتگو نمودند.

photo_2019-02-07_11-04-54
این دفتر افزوده است، رئیس‌جمهور غنی از همکاری‌های آن کشور با افغانستان به خصوص در راستای اجرایی شدن موافقتنامۀ گشایش راه لاجورد و ایجاد سهولت‌ها در انتقال اموال تجارتی از این مسیر و نقش فعال نیروهای آن کشور در چوکات ماموریت حمایت قاطع، قدردانی کرده است. در این دیدار، خانم سالومه زورابیشویلی، رئیس‌جمهور گرجستان از تداوم همکاری‌های همه‌جانبه کشورش با افغانستان در عرصه‌های مختلف اطمینان داده و بر توسعه مناسبات اقتصادی و تجارتی میان دو کشور تاکید ورزیده است.
وی پیشنهاد نموده که هیأت‌های دو کشور به منظور گسترش روابط دوجانبه به کشورهای هم سفر داشته باشند.
رییس‌جمهور گرجستان از رئیس‌جمهور غنی نیز برای یک سفر رسمی به آن کشور دعوت کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان