جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حنیف اتمر خواستار بررسی کشتار غیرنظامیان در حمله هوایی هلمند شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دفتر مطبوعاتی محمد حنیف اتمر، از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، خواستار بررسی و تحقیق همه‌جانبه و فوری درباره تلفات غیرنظامیان در ولسوالى سنگين ولایت هلمند شده است.

در یک خبرنامه این دفتر آمده است، روز پنج‌شنبه(۴ دلو) در نتیجه حملات هوايي در ولسوالى سنگين ولایت هلمند، شماری از غیرنظامیان جان باخته و برخی دیگر زخمی شده‌اند.

atmar

دفتر حنیف اتمر خاطرنشان کرد که هر نوع اقدامی که باعث تلفات ملکی و قربانی شدن مردم بی‌گناه گردد را به شدت تقبیح و آن را خلاف تمامی قوانین بشری و انسانی می‌داند.

این دفتر خواهان تحقیقات فوری و همه‌جانبه درباره جوانب این حادثه شده تا مشخص شود چه کسی مسوولیت مستقیم این حادثه غم‌انگیز را بردوش داشته و در كجا اشتباه صورت گرفته است.

دفتر حنیف اتمر از مسوولین حکومتی خواسته که باید طرزالعمل خاص جلوگیری از تلفات افراد ملکی را به شکل درست آن عملی کند و در برابر جان مردم، مسوولانه عمل نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان