جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کشته شدن 36 نیروی خیزش مردمی در حمله طالبان به یک مرکز آموزش نظامی در میدان وردک

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ریاست امنیت ملی از کشته شدن 36 نیروی خیزش مردمی در حمله روز گذشته طالبان بر یک مرکز آموزشی این ریاست در ولایت میدان وردک خبر داده است.

در یک خبرنامه ریاست امنیت ملی آمده است، طالبان یک عراده موتر هاموی مملو از مواد انفجاری را در نزدیکی قرارگاه انفجار داده است که در این انفجار 36 تن کشته و 58 تن دیگر زخمی شده‌اند.

NDS

امنیت ملی گفته است که سه تن مهاجم انتحاری دیگر که می‌خواستند توسط یک عراده موتر کرولای تعبیه شده داخل قرارگاه شوند، توسط مؤظفین قرارگاه شناسایی گردیده و از پا درآورده شدند و واسطه آن‌ها نیز توسط تیم تخنیکی، خنثی گردیده است.

این ریاست در ادامه گفته است که خیزش‌ها و تحرکات مردمی نمایان‌گر به ستوه آمدن مردم از ظلم و ستم گروه‌های تروریستی و حامیان خارجی‌شان می‌باشد و این ریاست یک‌جا با مردم خود در مقابل آن‌ها می‌ایستد.

این در حالی است که خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام در وزارت دفاع گفته که در حمله روز گذشته میدان شهر، 126 تن جان باخته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان