جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

8 روشی که کارآفرینان جوان باید در سال 2019 دنبال کنند

خواندن 4 دقیقه
0
(0)

دنیای تجارت امروزه فرصت‌هایی که قبلا برای کارآفرینان جوان فراهم نبود، را ایجاد کرده است. جوانان از سراسر جهان به طور روز افزون علاقمند به ایجاد تجارت برای خود هستند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط بنیاد کاوفمن، ایده‌ی آغاز تجارت نسبت به دیگر شغل‌ها در بین جوانان 18 تا 25 سال، در طول سال‌های اخیر به صورت چشم گیری افزایش یافته است.

شروع یک تجارت کار ساده نیست. برای این که سرمایه گذاری با سرنوشت موفق داشته باشیم، اول از همه باید همه چیز را در مورد بهترین شیوه‌ها یا ابزار موجود در بازار، بیاموزیم و آنها را با موثرترین روش اجرا کنیم. اگر شما یک کارآفرین جوان هستید کسی که برنامه دارد تا یک تجارت جدید را به زودی شروع کند، ممکن است با موضوعات متفاوتی برخورد کنید که نظریات و پیشنهادات متخصصان را ارائه دهد. شما باید نظریات مختلف در مورد شروع یک تجارت را از متخصصان برجسته به دست آورید.

برای چالش کشیدن خود تردید نکنید

ریچارد چارلز نیکلاس برانسون، سرمایه گذار، نویسنده و خیر که از شانزده سالگی اولین سرمایه گذاری خود را آغاز کرد، به این باور است که انگیزه واقعی برای پیشرفت به چالش کشیدن خود است. او زندگی را به مانند یک دانشگاه بزرگ می‌بیند که هر روز یک درس جدید را در آنجا می‌آموزد. اگر شما در معرض چالش شروع یک سرمایه گذاری هستید، از چالش کشیدن خود نترسید.

به چیزی که ایجاد می‌کنید باور داشته باشید

شما هیچ وقت موفق به ساختن یک تجارت یا تولید یک محصول نمی‌شوید اگر به آن باور نداشته باشید. به یاد داشته باشید، اولین قانون شروع تجارت، ایجاد یک محصول یا برندی است که به آن باور دارید. به چیزی که می‌خواهد آن را به یک شرکت مبدل کنید فکر کنید و باور داشته باشید که می‌توانید موفق شوید. و اگر شما به این موضوع باور نداشته باشید، شما نیز تنها داستانی مانند افراد دیگر جامعه خواهید داشت.

شما هیچ وقت موفق به ساختن یک تجارت یا تولید یک محصول نمی‌شوید اگر به آن باور نداشته باشید
شما هیچ وقت موفق به ساختن یک تجارت یا تولید یک محصول نمی‌شوید اگر به آن باور نداشته باشید

یک چشم‌انداز داشته باشید

به نظر دیوید کاپ، بنیانگذار و مدیر اجرایی تامبلر، یک کارآفرین واقعی کسی است که چشم انداز روشن و تمایل به ایجاد چیزی منحصر به فرد، داشته باشد. یعنی این که شما نیاز دارید تا چشم انداز خود را در تمام وقت بدون درنظر داشت چالشی که با آن مواجه هستید، واضح و روشن نگهدارید.

کارها را به وقت معیین انجام دهید

یکی از دلایل اصلی که بسیاری از ایده‌های راه اندازی یک تجارت با شکست رو به رو می‌شود، دریایچه صبر‌شان است. اگر شما در جستجوی وارد شدن به دنیای تجارت هستید،  باید این واقعیت را درک کنید که هیچ کس در یک شب، موفق نشده است. به یاد داشته باشید قبل از موفق شدن، شما باید زمان و تلاش زیادی را صرف ایده‌های تجاری خود کنید.

افراد مفید را برای کار پیدا کنید

نوع افرادی که شما در تیم خود دارید یکی از بزرگترین عوامل موفقیت برای سرنوشت تجارت شما است. مفهوم بسیار ساده است – با کسی که شما همراه هستید چیزی است که شما به آن مبدل می‌شوید. رید هافمن، بنیانگذار لینکدین، همچنین به این باور است که بهترین مسیر و سریع‌ترین مسیر برای تبدیل شدن به یک کارآفرین، این است که افرادی را پیدا کنید که در مسیری هستند که شما می‌خواهید باشید.

مشتریان خود را بشناسید

به نظر دیوید توماس، بنیانگذار وندی با مشتریان خود آشنا شوید و نیاز‌های مشخص آن‌ها، راز موفقیت شما است. به عبارت ساده، زمانی که آشنایی بیشتری در مورد کسانی که به آن‌ها خدمت می‌کنید پیدا کنید، شما شانس بیشتری در تحویل دادن آنچه نیاز دارند پیدا می‌کنید.

نوع افرادی که شما در تیم خود دارید یکی از بزرگترین عوامل موفقیت برای سرنوشت تجارت شما است
نوع افرادی که شما در تیم خود دارید یکی از بزرگترین عوامل موفقیت برای سرنوشت تجارت شما است

پیشه خود را بشناسید

دنیای تجارت امروزه چیزی مثل آنچه که شما چند سال پیش دیده یا انتظار داشتید، نیست. چالش آغاز یک تجارت امروزه، کاملا متفاوت می‌باشد. به همین دلیل است که شما باید از بازی نمودن با چیزهای که می‌فهمید، دوری کنید. وقت بیشتر را برای مطالعه در مورد پیشه خود بگذارید – این تنها کلید موفقیت شماست. آموختن در مورد آخرین تحولات، جدیدترین روش‌های مدیریت تجارت و ابزار‌های همکاری آنلاین، دانستن در مورد بزرگ‌ترین رقبای بازاری شما مهمترین نکته است.

از اشتبا‌هات خود درس بگیرید

وقتی وارد تجارت می شوید، شکست بهترین معلم شماست. وقتی شما اشتباه می کنید یا با موانع کوچکی در مسیر موفقیت خود روبرو می‌شوید، شما فرصت آموختن و پیشرفت خود را به دست می‌آورید. بنابراین وقتی چیزی به میل شما اتفاق نمی افتد ناراحت نشوید. آنچه را که اشتباه کرده‌اید، یادداشت کنید، تغییرات را پیاده کنید، و به طرف جلو حرکت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان