جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رئیس دارالانشای شورای عالی صلح افغانستان به اسلام‌آباد رسیده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

عمر داوودزی، رئیس دارالانشای شورای عالی صلح و نماینده خاص رییس‌جمهور در امور منطقه‌ای برای اجماع صلح بعد از ظهر امروز سه شنبه (18 جدی) به اسلام آباد رسیده است.

سفارت افغانستان در اسلام‌آباد در توییتی با تأیید این خبر نوشته است: “محمد عمر داوودزی، نماینده خاص رئیس‌جمهور و رئیس دارالانشاء شورای عالی صلح افغانستان و هیت معیتی ایشان وارد اسلام‌آباد گردیدند. قرار است آقای داودزی با وزیر امورخارجه و تعدادی از سران سیاسی و مذهبی پاکستان ملاقات نماید”.

Omar Daudzai 2

این در حالی است که سخنگوی شورای عالی صلح روز یک‌شنبه (۱۶ جدی) در یک نشست خبری گفته بود، قرار است نماینده خاص رییس‌جمهور در امور منطقه‌ای برای اجماع صلح و رئیس دارالانشای شورای عالی صلح به هدف جلب همکاری‌های عملی و حمایت پاکستان از آغاز مذاکرات مستقیم صلح دولت با طالبان و اجماع منطقه‌ای صلح، در یک سفر چهار روزه، روز سه‌شنبه(۱۸ جدی) به پاکستان برود.

به گفته سید احسان طاهری، در این سفر، آقای داوودزی با وزیر خارجه، رییس ستاد ارتش، رهبران سیاسی و مذهبی تأثیرگزار پاکستان و در صورت حضور، با عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان دیدار و در مورد آغاز مذاکرات مستقیم صلح دولت افغانستان و گروه طالبان گفتگو می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان