16 بهترین مدل طرح ناخن آمبره برای سال جدید

توسطفرشته فرهنگ

اسفند ۱۹, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اسفند ۲۸, ۱۴۰۰
مدل طرح ناخن آمبره

یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین طراحی های هنری ناخن، مدل طرح ناخن آمبره است. اگرچه این مدل طرح جدیدی نیست. اما مدلی است که مدت‌هاست بین خانم‌ها طرف‌دار داشته و از محبوبیت آن کاسته نشده است. یکی از ساده‌ترین و پرکاربردترین طراحی های هنری ناخن، مدل طرح ناخن آمبره است. مدل و طرح ناخن آمبره با ترکیب نامحدودی از رنگ‌ها و سبک‌های مختلف، بسیاری‌ها را مجذوب خودش می‌کند. و می‌تواند گزینه خوبی برای ظاهر ناخن‌های شما در سال جدید باشد. در این مطلب بهترین نکات و ترفندها در مورد چگونگی طراحی آن روی ناخن‌ها و تعدادی از زبیاترین مدل های آن آورده شده است. اگر طرفدار طرح و مدل ناخن نیستید، نترسید. این آرایش ناخن مورد پسند بسیاری‌ هاست زیرا به وسایل کمی نیاز دارد. که مطمئنا از قبل در کیف آرایشی خود دارید.

مطلب مرتبط: آموزش طراحی لاک ناخن با طرح مرمری که هر دختری عاشقش می‌شود

ساده‌ترین راه برای ایجاد طرح آمبره روی ناخن آن هم در خانه، استفاده از یک اپلیکاتور سایه چشم یا یک اسفنج آرایشی یکبار مصرف است. که می‌توانید آن‌ها را از وسط نصف کنید. خوب این مرحله خیلی آسان بود. آیا می خواهید ترفندهای بیشتری یاد بگیرید و برای زیباتر شدن ناخن‌های خود از طرح های بیشتری الهام بگیرید؟. اگر بله، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

طرح سنگ مرمر طراحی آمبره

مدل طرح ناخن آمبره

با ترند آمبره، از طرح سنگ مرمر استفاده کنید. برای این مدل، روی ناخن‌ها ترکیبی از مرمر صورتی مینیمالیستی ایجاد کنید که جلوه جذابی به ناخن‌های شما می‌دهد. سپس، آن را با حاشیه برنزی شیک به پایان برسانید. برای به دست آوردن طرح برنزی، از یک برس کوچک استفاده کنید و برای برق ناخن‌های خود، برق ناخن را فراموش نکنید.

مطلب مرتبط: ۲۵ نکته مراقبت از ناخن برای داشتن ناخن‌های زیبا در سال جدید

آمبره افقی

آمبره افقی

همان طور که از نام آمبره پیداست در این مدل طراحی ناخن‌ها شما دست بازی دارید و خلاقیت فراوان. پس چرا همیشه باید از قوانین و یا مدل های رایج استفاده کنید؟. اگر پیش از این همیشه از مدل آمبره عمودی استفاده کرده‌اید، این بار آمبره افقی را انتخاب کنید. همین سادگی است، فقط کافیست جهت را تغییر دهید.

امبره با طرح پوست حیوانات

امبره با طرح پوست حیوانات

احساس می‌کنید طرح آمبره وقت گیره است و شما حوصله ندارید؟. پس از طرح پلنگی استفاده کنید. طرح پلنگی روی کروم طلایی. خیلی آسان اما جذاب.

مطلب مرتبط: تقویت ناخن؛ ۱۶ راهکار خانگی که ناخن های محکم و سالم داشته باشیم

آمبره کریستال بنفش

آمبره کریستال بنفش

تصور کنید آمبره کریستال بنفش ما را یاد یک آمیتیست یا یاقوت ارغوانی می‌اندازد به همان اندازه زیبا و درخشان. در عین سادگی به دستان شما تازگی می‌بخشد و جلوه خاصی دارد. این طرح همچنان طرحی بهاری برای سال نو است.

آبرنگ آمبره

آبرنگ آمبره

دیزاین این مانیکور هنرمندانه ترکیبی از رنگ های بهاری و آبرنگی را تشکیل می‌دهد. در حالی که در مدل آمبره معمولاً رنگ تیره به سوی رنگ روشن‌تر محو می‌شود. اما در این طرح شما پا فراتر از قانون این مدل بگذارید، هر رنگی که دوست دارید را ترکیب کنید. برخی از رنگ های تیره را در پس زمینه و رنگ های روشن را روی آن کار کنید و در آخر با برق ناخن، کار را به پایان برسانید. شما با آبرنگ آمبره می‌توانید رنگ لباس سال نوتان را هم به آن ترکیب اضافه کنید و حتی بیشتر از آن استفاده کنید. می‌بینید با طرح آمبره می‌توانید هر طور دوست دارید، عمل کنید.

مطلب مرتبط: ۶ ماده خوراکی که مو و ناخن را تقویت می کنند

بنفش با نود آمبره

بنفش با نود آمبره

ما عاشق این هستیم که چگونه ارغوانی براق مرواریدی را با یک رنگ نود کلاسیک ترکیب کنیم تا جذابیت بیشتری داشته باشد. چه کسی می گوید شما نمی توانید این طرح را روی ناخن خود داشته باشید؟. بله شما می‌توانید رنگ ارغوانی را با نود ترکیب کنید و بعد روی آن یک روکش براق نیز بکشید.

آمبره آغشته به رنگ طلایی

آمبره آغشته به رنگ طلایی

این ترکیب طلایی متالیک که به راحتی قابل بازسازی هستند، یک طرح آمبره آسان اما زیبا می‌باشد. مهمتر از همه، بر خلاف بسیاری از مانیکورهای آمبره دیگر که وقت بیشتری نیاز دارد. برای ایجاد این مدل طلایی آمبره فقط به یک سایه لاک و یک لایه برق ناخن نیاز دارید. با ناخن های تمیز شروع کنید. به آرامی لاک طلایی را از نوک ناخن خود به سمت کوتیکول ها رنگ کنید و قبل از رسیدن به آن‌ها توقف کنید. اجازه دهید رنگ شفاف خشک شود. و با روکش یا همان برق ناخن کار کنید تا طرحی ساده و در عین حال چشم گیر داشته باشید.

آمبره شبیه به عطارد

آمبره شبیه به عطارد

این مدل ناخن آمبره معمولا به خاطر طراحی های مینیمالیست و چشم نوازش شناخته می شود. و اتفاقاً ما عاشق این ترکیب رنگ های مختلف صورتی هستیم. برای این طرح ناخن از کهکشان الهام گرفته شده است.

مطلب مرتبط: شکل و رنگ ناخن چه ارتباطی با سلامتی دارند؟

آمبره مدرن

مدل طرح ناخن آمبره

اگر نمی‌توانید تکنیک اسفنج زدن را درست انجام دهید، مدل مدرن ناخن‌های آمبره را انتخاب کنید: یک رنگ متفاوت در هر ناخن. با انتخاب مجموعه ای از سایه ها در خانواده های رنگی یکسان یا مکمل. می‌توانید ظاهر آمبره را بدون توجه به روش مروج آمبره تغییر دهید.

آمبره ابری

آمبره ابری

آیا می خواهید منظره‌ای از ابرها بدون سفر هوایی داشته باشید؟. این طرح آمبره به بهترین شکل ممکن ظاهری عالی از ابر و آسمان ارائه می‌دهد. تقریباً شبیه یک روز ابری دوست داشتنی. به‌علاوه، جلوه درخشان، زیبا و جذاب دارد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۲ بهترین نکات آرایش صورت که شما را در سال ببر متفاوت نشان خواهد داد!

پشمک

مدل طرح ناخن آمبره

این مانیکور آمبره با الهام از آب نبات پنبه‌ای یا همان پشمک معروف، شبیه زیباترین آسمان سحرگاهی به نظر می رسد. ترکیب رنگ صورتی و آبی از حال و هوای دنج عاشقان الهام گرفته شده است. حتما این مدل را در فصل بهار امتحان کنید.

آمبره گل سرخ

آمبره گل سرخ

این مدل طرح ناخن با رنگ‌ بیشتر قرمز، زرق و برق زیادی دارند و الهام گرفته از کارتونی یوکی، از یک هنرمند با استعداد است. برای ایجاد تغییر در سبک آمبره، شکل ناخن های خود را بادامی انتخاب کنید و از رنگ های بیشتر قرمز و در سایه آن از نارنجی هم استفاده کنید.

آمبره نود

آمبره نود

این مانیکور نود یک طرح ظریف از مدل های مختلف آمبره است. اگر تازه از این ترند استفاده می‌کنید، به سراغ رنگ های ظریف و زیبایی مانند نود بروید. هم برای تمرین و هم جلوه شیک و ساده به ناخن ها بینظیر است.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۶ ترفند زیبایی ساده که زندگی هر زنی را راحت‌تر می‌کند

صورتی محو

صورتی محو

نمونه دیگری از آمبره مدرن، ناخن های صورتی رنگ مورد علاقه هستند. در این مدل سر ناخن ها لاک پررنگ صورتی به کار می‌رود و رفته رفته به انتهای ناخن ها یعنی کوتیکول ناخن‌ها این رنگ محو شده و صورتی خیلی کمرنگ به جا می‌ماند. طرحی که خیلی با شگوفه های بهاری همخوانی دارد.

طرح آبنباتی رنگ سیب

این آمبره جذاب الهام گرفته از سیب و رنگ آن است اگر می‌خواهید طرح ناخن های شما خیلی شبیه به طبیعت باشد، پس از رنگ گل‌ها، میوه ها و خیلی چیزهای دیگر در طبیعت استفاده کنید. در این مدل آمبره رنگ سیب قرمز تیره الهام بخش خوبی است. شما هم می‌توانید از مدل های فراوان و حتی از خلاقیات خود برای ایجاد چنین طرح هایی استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *