جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ثبت‌نام دومین نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

در سومین روز از ثبت‌نام‌ نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان، حکیم تورسن برای نامزدی در این انتخابات ثبت‌نام کرد.

نادرشاه احمدزی و محمدشفیع قیصاری نیز به عنوان معاونان آقای تورسن ثبت نام کردند.

به گزارش طلوع‌نیوز، پیش از این قراربود آقای تورسن در نخستین روز آغاز روند ثبت‌نام نامزدان انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند، اما پس در حدود سه ساعت انتظار، معاون دومش به کمیسیون نیامد و او نتوانست ثبت نام کند.

Election candidates

آقای تورسن در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۴ نیز در میان نامزادان انتخابات ریاست جمهوری افغانستان بود.

وی می‌گوید که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، در دوران او، کار به اهل کار سپرده می‌شود، زمینه کار برای مردم مساعد می‌شود و در پهلوی آن، در قدم اول یگانه تلاش او این خواهد بود که علیه غاصب، فاسد، مفسد و جاسوس مبارزه کند.

پیش از این، عبدالطیف پدرام، عضو مجلس نمایندگان افغانستان و رییس حزب کنگره ملی این کشور به همراه معاونین خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده است.

کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان می‌گوید که تاکنون بیش از ۷۳ تن به شمول رییس‌جمهور و رییس اجرایی این کشور، بسته‌های معلوماتی نامزدان انتخابات را از این کمیسیون دریافت کرده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان