جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

سومین نشست محکمه ویژه عبدالرزاق وحیدی فردا برگزار می‌شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

برخی منابع خبری از برگزاری سومین نشست محکمه ویژه عبدالرزاق وحیدی، وزیر پیشین مخابرات و تکنولوژی معلوماتی افغانستان خبر داده‌اند.

روزنامه هشت صبح گزارش داده که قرار است این نشست فردا سه‌شنبه(4 جدی) برگزار شود.

این در حالی است که نخستین جلسه محکمه‌ علنی وزیر پیشین مخابرات و تکنولوژی معلوماتی در یازدهم ماه سرطان سال جاری برگزار شد. به دنبال آن، جلسه‌ دوم این محکمه در سی‌ام سرطان تدویر یافت.

Abdul Razaq Wahidi

در این دو نشست هیأت تحقیق دادستانی کل، وزیر پیشین مخابرات را به سوء‌استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‌ای که شامل استخدام‌های غیرقانونی و جمع‌آوری غیرشفاف۱۰ درصد مالیه وضع‌شده بر کریدت‌کارت‌های مصرفی مشتریان شرکت‌های مخابراتی می‌شود، متهم کرد.

اما آقای وحیدی و وکیل مدافعش این اتهام‌ها رد کرده‌ و گفته‌اند که به دلیل ایجاد نشدن سیستم ریال تایم، وظیفه‌اش به حالت تعلیق درآمده، اما حالا این موضوع در پرونده‌اش وجود ندارد. هرچند این سیستم تا به حال ایجاد نشده، اما وزیر پیشین مخابرات گفته که ایجاد این سیستم از صلاحیت‌های وزارت مالیه بود.

آقای وحیدی به هشت صبح می‌گوید که باید محکمه او در خلال یک هفته بعد از محکمه دوم برگزار می‌شد، اما نهادهای قضایی سومین نشست محکمه وی را بدون کدام دلایل موجه، به عقب انداختند. او انتظار دارد که این نهادها با استقلالیت کامل در سومین دور محکمه او، فیصله نهایی را صادر کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان