جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

پنجمین طرح تعدیل قانون رسانه‌های همگانی افغانستان تأیید شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

معینیت نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان از تایید پنجمین طرح تعدیل قانون رسانه‌های همگانی این کشور در جلسه روز گذشته(یک شنبه، ۲۵ قوس) کمیته قوانین کابینه به ریاست سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری خبر داده است.

در یک اعلامیه معینیت نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ آمده است که در این جلسه، طرح تعدیل قانون رسانه‌های همگانی و طرح مقررۀ تنظیم مساعدت حقوقی بررسی شد. این طرح قانون به تأسی از ماده سی و چهارم قانون اساسی وضع گردیده و در شش فصل و 61 ماده تنظیم شده است.

sarwar danish

بر اساس این اعلامیه، تنظیم امور مربوط به فعالیت رسانه‌های همگانی و نهادهای رسانه‌ای، تأمین حق آزادی فکر و بیان، حمایت از حقوق خبرنگاران و تأمین شرایط فعالیت آزاد رسانه‌ها، ترویج و توسعۀ رسانه‌های همگانی، فراهم نمودن زمینه‌های مناسب برای اظهار فکر، رعایت اصل آزادی بیان و رسانه‌های همگانی، حمایت و زمینه سازی رشد سالم رسانه‌ها، تأمین مصونیت خبرنگاران و جلوگیری از خشونت علیه آن ها به عنوان اهداف اساسی این طرح قانون تعریف شده است.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر این که قانون رسانه‌های همگانی از محدود قوانینی است که در سال‌های گذشته چند بار تعدیل و اصلاح شده است، گفته که این پنچمین بار است که این قانون به دلیل اهمیتی که دارد مورد بازنگری قرار گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان