جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

حذف سران طالبان؛ رویکرد جدید ارتش افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارتش افغانستان از رویکرد جدید خود برای حذف سران طالبان به منظور جلوگیری از حملات تهاجمی این گروه بر افراد ملکی و اماکن عمومی خبر داده است.

taliban-7

قول اردوی 209 شاهین در یک اعلامیه گفته است: “آن افراد طالبان که تاکید به خشونت علیه مردم ملکی افغانستان دارند و مانعی برای راه حل صلح آمیز می‌باشند، از بین برده خواهند شد”.

در این اعلامیه تأکید شده که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان متعهد است تا آن رهبران طالبان را که حملات متداوم را علیه مردم افغانستان پلان، هماهنگ و اجرا می‌کنند، حذف نمایند.

taliban 2

این قول اردو در ادامه گفته است که نیروهای ویژه امنیتی افغانستان در جریان یک عملیات در ولسوالی چمتال ولایت بلخ، یک فرمانده گروه طالب را همراه با یک تن از افرادش کشته‌اند.

این قول اردو افزده که این هراس‌افگنان طالب زمانی مورد نظارت قرار گرفتند که یک میل سلاح ماشین‌دار را از یک محوطه انتقال می‌دادند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان