جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

ترور یک سرگروه نیروهای خیزش مردمی در ولایت فاریاب

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

پولیس ولایت فاریاب از ترور یک سرگروه نیروهای خیزش مردمی در این ولایت خبر داده است.

دفتر مطبوعاتی فرماندهی پولیس ولایت فاریاب در یک اعلامیه گفته است، حوالی ساعت یک پس از چاشت امروز پنج شنبه(۲۲ قوس)، یک سرگروه نیروهای خیزش مردمی در قریه بیش کپه ولسوالی قیصار این ولایت ترور شده است.

taliban faryab

در این اعلامیه افزده شده، بعد از ترور این شخص، پولیس وارد اقدام شده که در نتیجه درگیری، دو طالب از اعضای گروه تروریستی ملا احد بابری کشته و یک تن دیگرشان زخمی و موفق به فرار گردیده است.

پولیس فاریاب خاطرنشان کرده که در جریان این نبرد، اجساد کشته شده های طالبان همرا با دو میل کلاشینکوف، یک مقدار جنگ افزار، یک پایه مخابره دستی و یک عراده موتر سایکل در میدان نبرد باقی مانده است.

به گفته پولیس فاریاب، در این درگیری به افراد ملکی و پولیس ملی آسیبی نرسیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان