جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

ازسرگیری فعالیت شبکه‌های مخابراتی در غزنی/ والی غزنی: شبکه‌های مخابراتی هیچ نقشی در عملیات‌های هوایی ندارد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام ولایت غزنی از ادامه فعالیت دوباره شبکه‌های مخابراتی در ولایت غزنی خبر داده است.

در یک اعلامیه مقام ولایت غزنی گفته شده است که فعالیت شبکه‌های مخابراتی در غزنی که از مدت شش روز به این‌سو نسبت به تهدیدات مخالفین متوقف بود، پس از نشست مسئولین امنیتی و نماینده‌های شبکه‌های مخابراتی در دوباره فعال و به حالت عادي برگشته است.

telecomunatatons antana

این در حالی است که مخالفین پس از تشدید حملات هوایی ادعا کرده بودند که گویا شبکه‌های مخابراتی در سازماندهی حملات هوایی نقش دارند. بر این اساس، طالبان مسئولان شبکه‌های مخابراتی را تهدید کرده بودند تا فعالیت‌های‌شان را متوقف سازند.

اما والی غزنی خاطرنشان کرده، در جریان شش روزی که فعالیت شبکه‌های مخابراتی در غزنی متوقف بود، نیروهای هوایی افغان و ائتلاف در مربوطات ولسوالی‌های اندر، ده یک، قره‌باغ، گیلان، ناوه، خواجه عمری و خوگیانی، حدود ۱۲ مورد حملات هوایی را انجام داده و تلفات سنگینی را به مخالفین وارد ساختند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان