جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

جان باختن 30 غیرنظامی در یک حمله هوایی در ولسوالی گرمسیر ولایت هلمند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شماری از مردم ولسوالی گرمسیر ولایت هلمند افغانستان می‌گویند که در یک حمله هوایی بر این ولسوالی، 30 غیرنظامی جان باخته‌اند. والی هلمند نیز این رویداد را تایید کرده است.

mod-3-4
به گفتۀ این باشندگان گرمسیر، تنها یک عضو این خانواده از این حمله زنده مانده و او هم در وضعیت وخیم صحی قرار دارد و در شفاخانه مرکزی هلمند بستری است.
محمدالله، باشنده ولسوالی گرمسیر در مورد این حمله هوایی به طلوع نیوز گفته است: «نُه بجه بود که بمباردمان آغاز شد. در نزدیکی این خانه یک موتر طالبان بود. پس از آن، بر این موتر حمله شد و در این خانه ۳۰ تن به شمول کودکان و زنان کشته شدند. تنها یک کودک این خانواده زنده مانده که او هم زخم برداشته است».
این در حالی است که والی هلمند نیز تلفات غیرنظامیان و طالبان را در این حمله تأیید می‌کند.
محمد یاسین گفته است: «طالبان از بخش‌های دیگر به این محل آمده بودند و می‌خواستند بر ولسوالی گرمسیر حمله کنند. زمانی که بر آنان حمله صورت گرفت، خانه‌های غیرنظامیان در نزدیکی آن محل آسیب دیدند و همچنان به هر دو طرف تلفات وارد شد».

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان