جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت داخله افغانستان بعد از اعتراض شهروندان کابل به دستگیری فرمانده علی‌پور: پولیس با متخلفین برخورد می‌کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله افغانستان در یک اعلامیه گفته است که “شماری از شهروندان کابل تحت عناوین مختلف بدون هماهنگی قبلی و اخذ اجازه از ارگان‌های امنیتی به ویژه پولیس ملی، دست به تظاهرات و راه پیمایی می‌زنند که در مواردی با توجه به آسیب‌پذیر بودن این نوع حرکت‌ها، واقعات ناگواری رخ می‌دهد که این امر باعث اخلال نظم و امن عامه و خسارات هنگفت مالی به شهروندان می شود”.

این وزارت از شهروندان خواسته است، با رعایت قانون و مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات، از هرگونه اغتشاش و آشوب که سبب تحمیل خسارات به دارایی‌های عامه و اخلال نظم و امن عامه گردد، خودداری نمایند.

moi

وزارت داخله در ادامه تاکید کرده که در صورت بروز هرگونه تخطی و تجاوز به جان و مال مردم، پولیس ملی وظیفه خود می‌داند تا با متخلفین برخورد قانونی و جدی نماید.

این وزارت افزوده که تظاهرات مسالمت‌آمیز مطابق قوانین و آزادی‌های مدنی فردی مسجل شده در قانون اساسی کشور از جمله حقوق شهروندان است.

این در حالی است که اعتراض‌های مردم در واکنش به دستگیری فرمانده علی‌پور در کابل و بامیان، با مداخله پولیس به خشونت کشیده است. معترضین خواهان رهایی هرچه فوری فرمانده علی‌پور هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان