جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

حملات تهاجمی طالبان از نوار مرزی ولسوالی خاک افغان به ولسوالی جاغوری

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

حملات شب گذشته طالبان به دو منطقه از ولسوالی جاغوری ولایت غزنی که با ولسوالی خاک افغان ولایت زابل هم‌سرحد است، با مقاومت نیروهای مردمی و امنیتی مواجه شده است.

محمد عارف رحمانی، یک عضو مجلس نمایندگان از ولایت غزنی با بیان این خبر می‌گوید: شب گذشته تروریستان تهاجمی را از منطقه جنلگی خاک افغان به نوار مرز بابه و هیچه سازمان دادند که با مقاومت نیروهای موظف در ساحه مواجه شدند.

به گفته آقای رحمانی، تروریستان در ساحه بابه تا نزدیک بازار و پایه آنتن پیش آمده و ظاهرا یک پایه آنتن مخابراتی را نیز آسیب زده‌اند.

jaghori1

اما وی خاطرنشان کرده که مردمان چهل باغتو به کمک آمده و قویا از نیروهای مردمی و امنیتی خود در ساحه حمایت می‌کنند. هم‌چنین نیروهای تقویتی از مرکز به بابه فرستاده شده است.

این عضو مجلس نمایندگان از ولایت غزنی گفته است که در جبهات دیگر ولسوالی جاغوری شب گذشته به آرامی سپری شده و دشمن کدام تحرکی نداشته است.

وی تأکید کرده که به مسولان امنیتی درباره ضرورت جدی و عاجل حمله بر لانه‌های تروریستان در رسنه گیلان، جنگلی خاک افغان، شیر و برله و گاومیشگ و گنداب ارزگان جدا تذکر داده شده است.

آقای رحمانی ابراز امیدواری کرده که پس‌از تصفیه کامل ولسوالی جاغوری از تروریستان، لانه‌های آن‌ها در ساحات مورد‌ نظر نیز از بین برده شود؛ راه‌های قیاق و قره‌باغ به روی مردم‌ بازگردد و جنگ‌زدگان نیز با اطمینان یافتن از امنیت مناطق‌شان، به خانه و کاشانه خود برگردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان