جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت معارف افغانستان: تا سال 1400، 30 هزار معلم قراردادی استخدام می شوند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف از افزایش استخدام معلمان به خصوص زنان به صورت قراردادی در نظام معارف خبر داده است.

نوریه نزهت، سخنگوی وزارت معارف امروز شنبه(۲۶ عقرب) در یک نشست خبری در کابل گفت: به منظور افزایش حضور زنان در عرصه معارف؛ تا سال ۱۴۰۰ خورشیدی، ۳۰ هزار معلم قراردادی استخدام می شوند.

این در حالی است، این وزارت ۲۶۷۴ معلم قراردادی را در سال گذشته و نیز ۲۳۲۶ معلم قراردادی دیگر را در جریان سال روان استخدام نموده است.

noreya

نزهت در ادامه تاکید کرد، ۳۰ هزار معلم قراردادی در مناطق روستایی ۳۴ ولایت کشور و در بخش هایی که دسترسی به معلم به ویژه معلم زن محدود است، استخدام می شوند.

وی همچنان اضافه کرد: “شرایط استخدام به عنوان معلم قراردادی بر اساس حضور زنان ساکن در مناطق روستایی با بالاترین میزان تحصیل از سوی کمیته استخدام، صورت می گیرد”.

سخنگوی وزارت معارف در ادامه گفت، رهنمود قاعدگی برای دختران در آینده نزدیک به چاپ می رسید و نیز مسوده پالیسی تعلیمات دختران نیز تهیه شده و به زودی نهایی خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان