جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دانشجویان بلخ نیز دست به برپایی تجمع اعتراضی زدند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هم‌زمان با اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های کابل، دانشجویان دانشگاه بلخ نیز صبح امروز دوشنبه(21 عقرب) در اعتراض به ناامنی‌های شدید شهرستان‌های جاغوری و مالستان ولایت غزنی، تجمع دادخواهانه برپا کردند.

این دانشجویان از بی‌توجهی حکومت در امر اکمال نیروها و اعزام کمک به این مناطق انتقاد کرده، خواستار رسیدگی فوری برای تأمین امنیت شهرستان‌های ارزگان خاص، جاغوری و مالستان شدند.

balkh 2

شیرجان درانی، سخنگوی پولیس بلخ در مورد برپایی این اعتراض، به خبرنامه گفت که اعتراض این دانشجویان ادامه دارد و فعلا در نزدیکی ساختمان شورای ولایتی بلخ و به صورت مسالمت‌آمیز جریان دارد.

وی افزود که امنیت این اعتراض‌کنندگان نیز تأمین شده است.

صبح امروز نیز شماری از دانشجویان مناطق مرکزی و هزاره‌جات در کابل، از ساعت 6 صبح، در پیوند به ناامنی‌های اخیر ولایات غزنی و ارزگان، دروزاه‌های دانشگاه‌های کابل و پلی‌تخنیک را بستند.

از سوی دیگر، شهروندان کابل از شب گذشته به این‌سو، در مقابل ارگ ریاست جمهوری نیز دست به اعتراض زده‌ و خواستار اقدام فوری حکومت برای تأمین امنیت مناطق مرکزی و هزاره‌جات شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان