جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

رویارویی آموزگاران و دانش‌آموزان لیسه افغان ـ ترک هرات با نیروهای امنیتی/ چندین تن بازداشت شدند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شهر هرات امروز شاهد رویارویی نیروهای امنیتی با آموزگاران و دانش‌آموزان لیسه افغان ـ ترک بود. در نتیجه این رویارویی، شماری از این آموزگاران و دانش‌آموزان بازداشت شده‌اند.

به گزارش آریانا نیوز، شماری از دانش آموزان لیسه افغان ـ ترک ولایت هرات مدعی اند که حوالی ساعت ۶ بامداد امروز یک‌شنبه(20 عقرب) ده‌ها تن از نیروهای امنیتی داخل این لیسه شده و حتی اقدام به تیراندازی کرده‌اند. این نیروها پس از ورود به این لیسه، درب این مکتب را مسدود کردند.

12

این در حالی است که کمیته اولیای دانش آموزان لیسه افغان- ترک؛ مسدود شدن این لیسه از سوی نیروهای امنیتی، وارد شدن آن‌ها به این لیسه و نیز بازداشت آموزگاران و دانش‌آموزان را غیرقابل قبول عنوان کرده است.

پیش از این نیروهای امنیتی شماری از آموزگاران لیسه افغان-ترک شهر شبرغان، مرکز ولایت جوزجان را نیز بازداشت کرده بودند.

وزارت معارف افغانستان مسئولیت رهبری لیسه‌های افغان ـ ترک را از بنیاد فتح‌الله گولن، روحانی مخالف حکومت رجب طیب اردوغان گرفته و در اختیار وزارت معارف ترکیه قرار داده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان