ارایه دست‌آوردهای ترانسپورتی و ترانزیتی افغانستان در کنگره جهانی سازمان بین‌المللی راه

توسطروایت زنده

آبان ۱۹, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۱۲, ۱۴۰۲

وزارت ترانسپورت افغانستان از برگزاری کنگره جهانی سازمان بین‌المللی راه در کشور عمان، و ارائه دست‌آوردهای این کشور در حوزه راه به این کنگره خبر داده است.

در یک اعلامیه این وزارت آمده است، محمد حمید طهماسی، وزیر ترانسپورت دولت افغانستان در کنگره جهانی سازمان بین‌المللی راه در شهر مسقط کشورعمان، در رابطه به دیجیتالی ساختن سیستم اسکیودا و اتصال آن به تمام گمرکات افغانستان صحبت نموده است.

hamid tahmasi

هم‌چنین وی معلوماتی در مورد تعدیل قوانین به منظور عضویت این کشور در سازمان تجارت جهانی، تصویب پالیسی ملی تجارت، ایجاد دهلیزهای هوایی، خط آهن، زیربناها، احداث چهار ترمینال بزرگ  کابل، احداث ترمینال‌های ترانسپورتی در مرکز و ولایات، اعمار تیرپارک در شاهراه‌ها، تسهیلات در خدمات گمرکی، سهولت‌ها در صدور جوازنامه، صدور لایسنس‌های بزنس از سوی وزارت صنعت و تجارت، ایجاد سیستم افغان پی، ساده‌سازی پروسه‌های کاری در ادارات دولتی، ایجاد دو بندر خشکه در آقینه ولایت فاریاب و زرنج ولایت نیمروز و ایجاد مرکز خدمات مشتریان، ارائه نموده است.

در کنگره جهانی سازمان بین‌المللی راه، وزرای ترانسپورت، روسای اتاق تجارت و صنایع، شرکای ترانسپورتی و نمایندگان بخش خصوصی 76 کشور اشتراک نموده‌ و در رابطه با تقویت روابط ترانسپورتی، ترانزیتی و تجاری گفتگو کرده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *