جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

مهاجر افغان که زنش را در فرانسه کشته بود دست گیر شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

یک مهاجر افغان، که زنش را در فرانسه کشته بود، روز گذشته جمعه( ۱۱ عقرب) در فرودگاه آتن، پایتخت یونان شناسایی و دستگیر شد.

این مهاجر افغان که راشد نام دارد، همسر ۳۴ ساله‌اش به نام راضیه را در خیابان با ضربات چاقو به گلو و سینه به قتل رسانده بود. دادستانی شهر بزانسون در شرق فرانسه که این اتفاق در آنجا روی داده، حکم جلب بین‌المللی این مجرم فراری را صادر کرده بود. پلیس فرانسه نیز با انتشار عکس قاتل از مردم نیز  در خواسته کمک کرده بود.

afghan emigrant

راضیه که مادر سه فرزند است، در یک مرکز نگهداری زنان قربانی خشونت زناشویی زندگی می‌کرد. این زوج افغان پیش از این در شهر بندری مارسی زندگی می‌کردند. اما زن که بارها مورد آزار جسمی همسرش قرار گرفته بود، به دادگاه شکایت کرد و قضات فرانسوی ضمن محکوم کردن شوهر او، راشد را از زندگی در نزدیکی او منع کردند.

راضیه پس از آن که چند بار از سوی شوهرش تهدید به قتل شد، به بزانسون نقل مکان کرد. اما راشد بالاخره او را پیدا و نقشه قتل را به اجرا در آورد.

پس از قتل راضیه، صدها نفر از کنشگران حقوق زنان و گروه‌های دیگری از مردم بزانسون در اعتراض به رفتارهای زن‌ستیزانه و خشونت زناشویی با در دست داشتن عکس این زن افغان، در میدان پاستور، واقع در مرکز این شهر راهپیمایی کردند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان