جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

افغانستان به دنبال جذب سرمایه‌گذاری بین‌المللی در کنفرانس بین‌المللی منابع طبیعی و معدن‌کاری استرالیا

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت معادن و پترولیم افغانستان از شرکت‌کنندگان کنفرانس کنفرانس بین‌المللی منابع طبیعی و معدن‌کاری در استرالیا برای سرمایه‌گذاری در سکتور صنایع استخراجی افغانستان دعوت می‌کند.

در یک اعلامیه وزارت معادن و پترولیم آمده است که نرگس نهان، سرپرست این وزارت به هدف اشتراک در “کنفرانس بین‌المللی منابع طبیعی و معدن‌کاری” به استرالیا سفر کرده است.

mine

قرار است این کنفرانس بین‌المللی از ۲۹ اکتوبر تا اول نوامبر سال روان میلادی، در شهر ملبورن استرالیا برگزار گردد.

وزارت معادن هدف اشتراک بانو نهان در این کنفرانس را ارایه گزارش اصلاحات به عمل آمده در سکتور صنایع استخراجی افغانستان و اطمینان از ادامه اصلاحات در این راستا خوانده است.

سرپرست وزارت معادن و پترولیم در این کنفرانس از سرمایه‌گذاران بین‌المللی درخواست می‌کند تا در سکتور صنایع استخراجی در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

گفته شده است که بیشترین تمرکز کنفرانس بین‌المللی منابع طبیعی و معدن‌کاری در استرالیا، جذب سرمایه‌گذاری در بخش صنایع استخراجی است.

در این کنفرانس پنج هزار متخصص معدن، سرمایه‌گذار، خریدار کالا و متخصصین تخنیکی و مبتکرین بیش از ۸۰ کشور جهان، شرکت می‌کنند.

پیش از این وزارت معادن و پترولیم تفاهم‌نامه‌ای را در بخش همکاری‌های تخنیکی سکتور صنایع استخراجی، با استرالیا امضاء کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان