جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

کشته شدن 65 طالب در یک حمله هوایی در ولایت قندهار/ برنامه حمله طالبان بر مراکز رأی‌دهی ناکام ماند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

در نتیجه عملیات نیروی هوایی افغانستان در شهرستان شاه‌ولی کوت ولایت قندهار، ۶۵ طالب کشته شده‌اند.

غفور جاوید، سخنگوی وزارت دفاع افغانستان با انتشار بیانیه‌ای گفته است، این حمله هوایی شب گذشته صورت گرفته و این افراد طالبان قصد داشتند امنیت انتخابات امروز در شهرستان شاه‌ولی کوت را با خطر مواجه سازند.

وی افزوده است: “افزون بر کشته شدن ۶۵ طالب مسلح در شاه‌‌‌ ولی کوت، ده‌ها میل اسلحه و بیش از ۱۰ موترسایکل آنان نیز از بین رفته است.”

mod 126

این در حالی است که بر اساس یک خبر دیگر، در نتیجه عملیات نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان در شهرستان گیلان ولایت غزنی، ۱۵ تروریست که ۸ تن آن‌ها باشندگان وزیرستان پاکستان بودند، کشته شدند.

سخنگوی وزارت دفاع افزود، همچنان ۲۱ تروریست از اثر عملیات نیروهای دفاعی و امنیتی در بخش‌هایی از شهرستان کران و منجان ولایت بدخشان کشته شدند که در میان کشته‌شدگان، ۳ تروریست خارجی نیز شامل است. افزون بر این، ۱۱ تن از افراد مربوط به قاری نصرالدین، از فرماندهان گروه طالبان در این شهرستان بازداشت شدند.

به گفته آقای جاوید، در حال حاضر بیش از دو هزار نیروی اردوی ملی به شمول کوماندوها، در کنار بیش از۱۵ هزار نیروی پولیس، مصروف تأمین امنیت برگزاری انتخابات ولایت قندهار می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان