جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

غنی: حملات وحشیانه نمی‌تواند اراده مردم در راستای موفقیت در روند انتخابات را تضعیف نماید

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری با وحشیانه خواندن حمله تروریستی امروز شنبه(21 میزان) بر یک کارزار انتخاباتی در ولایت تخار گفته است، «دشمنان مردم افغانستان با راه‌اندازی این چنین حملات وحشیانه، نمی‌توانند عزم و ارادۀ مردم ما را در راستای موفقیت پروسۀ دموکراتیک انتخابات، تضعیف نمایند.»

takar

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت نیز در بیانیه‌ای، تأکید کرده که تروریستان جنایت‌کار با راه‌اندازی چنین حملاتی، در پی ترور مردم‌سالاری و انتخابات در افغانستان هستند. آنان با هدف گرفتن غیرنظامیان بی‌گناه، می‌کوشند از رقم‌زدن سرنوشت مردم به دست خودشان جلوگیری کنند، اما با این‌گونه اعمال بزدلانه به هدف نخواهند رسید.

در اثر انفجار مواد کارگذاری شده در یک موترسایکل در یک کارزار انتخاباتی در شهرستان رستاق ولایت تخار، ۱۴ تن جان باخته و ۳۵ تن دیگر زخمی شده‌اند.

در حادثه‌ای دیگر، در یک تیراندازی بر یک ستاد انتخاباتی در شهرستان انجیل ولایت هرات، ۲ دو فرد ملکی جان باخته ویک تن دیگر زخمی شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان